Inte så dålig dag trots allt....

Om dagen var bra igår har den varit tvärt om idag. Vet inte varför eller vad det är som har gjort det men jag har inte haft tålamod för något. Det har varit total kaos i huvudet och jag velar om allt, tycker allt är krångligt. Men på jobbet gick det i alla fall helt okej och när jag kom hem var lägenheten full av vänner. Och det var nog vad jag behövde! Något annat att tänka på och framförallt skratta!!!
Som inte det vore nog hade fina Maja med sig en inflyttningspresent till mig och jag blev verkligen glad när jag öppnade den! Det var något jag velat ha länge kan jag säga med tanke på den cupcake älskare jag är!
Och jag som höll på att dö av baksug igår! Denna kom perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback