JAG VILL TRÄNA....

Ååå, vad jag är grymt trött på att sitta stilla och ha ont i knät. Det suger! Jag är så träningssugen och jag vill verkligen börja på riktigt nu. Är taggad som tusan verkligen. Ser alla andra på facebook som har bestämmt sig för att gå ner i vikt och har mål att få upp konditionen. Jag känner bara, nej tagga ner. Ni får inte hinna före mig. Haha! Skämt och sådo så triggar den en jävulsk. 
 
Denna gången kommer träning, kost och välmoendet inte betyda tvång för min del utan denna gången så ska det bli så jäkla kul. Och glömt inte att jag gör allt i min egen takt. Om jag vill äta godis någon helg så gör jag det. Bara det inte blir till någon vana. Vi ska boka en resa snart är tanken. Visserligen blir detta inte förens i augusti vi reser men då har jag ett mål. Jag ska ha en snyggare kropp som jag bara älskar och förhoppningsvis en tatuering också.
 
Oj,oj, vad jag är pepp på våren och allt vad det innebär!
 
Min pilatesboll bara ligger och väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback