Mysig helg trots allt...

Knät är fortfarande knäppt och jag har spenerat dagen i soffan och i sängen. Den enda nytta jag har gjort är att diska och laga mat. Kul! Även fast förkylningen fortfarande sitter i lite smått har jag varit rastlös. Jag sov 12 timmar inatt vilket var underbart och behövligt för min del så jag antar att det fanns mycket energi i kroppen. Jag ville ut och springa och storstäda på samma gång liksom. Men ibland går det inte hur mycket man vill och jag måste ha tålamod. 
 
Mamma och pappa kom på besök och lämnade lite tidningar till mej så jag skulle ha något att göra. Och det är bland det mysigaste jag vet när man är sjuk. En hög med tidningar att gotta sig i! Sedan har jag och min fina pojvän spelat monopol. Så helgen har väl varit ganska mysig men jag känner på allvar att jag vill bli frisk nu. Både från förkylning och knäont!
Till middag åt jag min favorit, gulasch soppa med ett knäckebröd med mjukost på! Mums!
Skvaller älskar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback