Du är underbar <3

Då var det måndag igen och jag siktar redan mot helgen då det är min ledighet i hela tre dagar!

Helgen som var gick så obeskrivligt fort med jobb, festligheter och en helt obeskrivligt underbar dag med min älskade. Som jag har längtar efter en dag då det bara var vi två. Vi åkte och badade vid Sandviken som är så fin! Det är som att vara utomlands. Åt glass, badade och pratade massa i solen. Sedan åkte vi till en mysig restaurang och åt en fin köttbit. Tog sedan med oss Atlas till Sternö eftersom han hade varit själv så mycket i helgen så fick han chans att springa lite och bada. På hemvägen köpte vi med oss godsaker som vi mumsade på till en film långt in på natten . Kan inte varje dag vara så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback