Festivalstaden

När jag vaknade imorse så fattade jag ingenting. Jag skulle till jobbet? Nyss så hade jag två lediga dagar framför mig. Hur fort kan det gå? Och dessutom så är det fredag! Ännu konstigare. Fick i alla fall en jäkla ångest då jag skulle spenera en heldag på jobb nr1 och direkt efter det hade jag jobb nr2 som väntade. Men det gick så fort så ingen kan förstå. Nu är jag hemma igen och laddar för en ny jobbdag imorgon.
 
Magen har börjat krångla igen. Har knappt känt av den på 3,5 vecka men så bara pang! Nu mår jag dåligt efter att jag ätit. Mättnadskänsla, sura uppstötningar och det gamla vanliga. Hinkar samarin. Tack godegud för att det finns! Är lite sur över att jag skulle börja må dåligt just nu då festivalen är i stan vilket innebär fest imorgon för min del. Då får jäkla inte magen krångla för jag har sätt framemot det hela veckan. Var på marknaden igår, tittade på karnevalen och lyssnade på lite band. Mamma och pappa var med och det var riktigt mysigt!
 
Hela vår gata är full av folk och stoj. Det är mysigt och jag älskar stämningen här! Även fast det kommer bli svårt att sova ikväll för allt ljud. Orkar inte med någon fest ikväll. Ska vila så mycket jag kan. Blir kanske en runda för att känna in stämningen lite med Sannie. Om han bara kunde slita sig från datorn och pallra sig till fymmet så vi kan gå snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback