Jävla pissdag!

Tre veckors semester var underbart. Men underbart är kort...
 
Första jobbdagen idag och vilken skitdag det har varit! Kändes inte så farligt att åka till jobbet men när jag väl kom dit så bara tappade jag all glöd. Jag hatar att jobba över huvud taget var det jag kom fram till. Kändes bara som ett tvång och jag ville bara hem. Dessutom hade luftkonditioneringen sönder så svetten har runnit hela dagen. Jag får verkligen panik när det är så varmt! Jag blir svimfärdig! 
 
Efter jobbet skulle jag gratulera pappa på födelsedagen. De låg i båten så jag skulle ta mig dit. Men Gyllene Tider var i stan för att spela vilket gjorde att det var omöjligt att ta sig fram. Folk och köer överallt så efter en halvtimmes snurrande i hela staden gav jag upp. Jag hade nästan bensin slut och jag ville bara hem. Så jag fick åka hem med mitt dåliga samvete eftersom jag inte kunde gratulera pappa. På hemvägen var jag trött, arg och ledsen. 
 
När jag kom hem så var det inte direkt några positiva nyheter som väntade och jag känner mig bara nere just nu. Precis allt jag gör går emot mig. Till och med när jag var i affären och skulle handla var hela jävla affären tom på varor! Inte end lite köttfärs eller toapapper fanns. Så det blev inte mycket handlat där. 
 
Ska bara ta bort sminket och sen ska jag gå och lägga mig för jag orkar inte vara vaken mer. Jävla skitdag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback