Kanonbra helg!

Vaknat upp till sista dagen på semestern. Och jag har ingen ångest! Jag trodde att jag skulle ha en fruktansvärd ångest men nej, inte ännu i alla fall. Jag tror helt enkelt att jag är så jävla nöjd med allt på min semester. Jag har hunnit göra alla jag har velat. Både vilat, ätit gott, träffat vänner, festat, varit iväg några dagar, gjort små utflykterm bakat, badat och så vidare. Det känns liksom som att vad skulle jag göra om jag var ledig nästa vecka också. Men det är klart, jag hade ju inte heller tackat nej till ännu en vecka! Hoppas att ångesten håller sig borta resten av dagen!
 
Jag hamnade återigen på Tosia igår. En aning sliten men jag piggnade till sen på kvällen. Det var ganska lugnt. Träffade mest massa folk och dansade till live musik. Det var bra helt enkelt och slutade sent återigen!
 
Lite trött är man allt men det är så värt det! Ska äta massa gott, ska börja med en god frukost, och sedan ska vi bege oss till marknaden återigen fast denna gången för att titta och köpa lite saker. Sedan ska jag inte göra ett skit på hela dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback