Kvällsnöjen väntar

Lyckades sova till 10 i alla fall och har fått 9 timmars sömn. Vaknade dock inatt och hade någon konstig känsla i magen och mådde illa så jag fick stiga upp och ta en tablett. Nu känns det okej. Men jag har inte stigit upp ännu...

Om någon timme ska jag äta en god frukost. Och så ska jag upp till stan och köpa lite alkohol samt göra några ärenden till. Ikväll är det nämligen fest som står på schemat. Jag var sur igår över att det blev på fredag och inte på lördag men nu känns det bra. Då blir ju helgen lite längre. Jag hoppas så mycket att denna tosia blir rolig som förra. För då hade jag så jäkla kul! Hela kvällen var perfekt. Åå vad jag vill att kvällen ska bli lika bra!

Blir att kolla igenom garderoben sen efter något snyggt. Solen skinner ju så här blir det sommar outfit! Naglarna är fixade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback