Lediga helgen nalkas

Att komma hem igår, efter en lång och slitsam vecka, med flera nätter av dålig sömn och kramper i magen var det underbaraste på länge! Hela fredagen var en katastrof. Sov nästan inget då jag mådde dåligt som tusan och att gå till jobbet sådanna dagar är det värsta jag vet. Men jag lyckades ta mig igenom dagen trots att jag mådde så dåligt och även klara av mitt andra jobb direkt efter utan att ramla ihop i en stor hög.
 
Idag är jag ledig, min lediga helg och jag hade kunnat må bätttre! Vaknade med konstiga kramper i magen och kunde inte somna om tidigt i morse. Så jag steg upp, tog en promenad med Atlas. Vi satte oss i parken precis brevid och tittade på folk. Njöt av varje sekund av det friska luften och vårt fina område vi bor på.
Efter det tog jag en lång dusch och nu känner jag mig mer stabil. Magen kurrar högt då jag blivit riktigt hungrig. Vi har "äta-vad-du-vill-dag" och det känns sådär att inte må på topp. Har alla tre dagar framöver planerade med något så jag hoppas att jag kommer må bättre. Ska vila hela dagen och jag har planerat en överraskning åt min älskade senare idag men det beror helt på vädret som är lite mulet och inte jätte bra. Håller tummarna på att det i alla fall kommer vara uppehåll. Kommer ta bilder om det nu är så att det blir av :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback