Ledighet igen!

En betydligt bättre dag än igår...
Jobbade in några timmar och körde på en långdag så jag blir ledig imorgon och på torsdag. Hur härligt! Östersjöfestivalen här i stan kör igång imorgon och håller på till lördag. Ska bli så kul! Blir musik, karneval, marknad och på lördag blir det fest med massa vänner! Ska bli så jäkla kul!! Så full rulle i hela stan nu några dagar framöver.
 
Och det kommer medföra att det är svårt att ta sig fram överallt. De har satt upp skultar redan precis utanför så hitta parkering kommer inte bli lätt. Men så nice det är att ha hela östersjö typ 2 min bort! Trots kaoset som kommer vara så ska jag ge mig upp till stan imorgon för lite ärende och samtidigt ska jag kolla in några finingar som kommit in på BikBok! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback