Night out

Även fast jag gick och la mig när det började ljusna är jag redan vaken och inte särskilt trött.

Det blev sent igår då det började med festligheter hos min kompis. Massa folk i lägenheten. Hon bor mitt i stan så vi hade nära ner till marknaden. Hur som så hamnade alla tillslut i ett gigantiskt öltält där Arrvingarna spelade. Jag kunde önskat mig ett bättre band men det fick gå. Vi drack, sjöng och dansade och det var som vanligt kul att träffa alla människor man inte ser så ofta. Och även nya såklart.

Jag är nog jävligt trött egentligen men huvudet värker, jag är hungrig och har ont i hela munnen(?) så jag kan inte riktigt sova. Alla vill att vi ska mötas upp på samma ställe som igår men jag går se hur jag känner för en fest natt till. Allt kan hända och jag kommer ta denna dagen precis som den kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback