Njutning: Inte göra någonting!

Jag får lite ångest varje gång jag kommer att tänka på att detta är min sista semestervecka! Men egentligen, borde jag ha ångest!? Nej, faktiskt inte! Jag har gått hemma hela denna veckan och det har varit riktigt mysigt och skönt men nu börjar det bli långtråkigt! Jag har gjort allt som jag ska här hemma och det finns inget jag kan göra känns det som. Jag njuter av att inte göra någonting alls men det ska nog innerst inne bli skönt att få rutiner på livet igen när jobbet börjar nästa vecka.

Dagen har bestått av matlagning och en tur med Sannie då vi kollat alla begagnat butiker vi kunde hitta här i stan. Lite mysigt så. Sen har jag kollat tv och även städat lite. Jag ska kolla en film nu och kanske strunta i träningen för idag. Dels för jag har haft lite magont hela dagen,dels för att jag är seg och har en jäkla träningsvärk i benen sen igår. Vädret är dessutom skräp och det var ju en promenad som stod på schemat idag!

Nej, det känns bättre att krypa upp i soffan efter en god kycklingtallrik med massa grönsaker och bara njuta av att göra ingenting.

Imorgon önskar jag verkligen ett fint väder för då ska det badas och solas till 100%!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback