Rock all day!

Vaknade bara för en stund sedan, gick direkt till soffan och fortsatte med samma sak som jag gjorde hela kvällen och samma natt igår. Spela hög rock musik! Fast nu får jag sitta med hörlurar på mig så jag inbte väcker någon ;)
Rock musik är livet och den frihetskänsla den väcker kan inget slå. Jag blir alltid på g, hög på livet och taggad på allt. 
När jag var hos mamma och pappa i helgen så hittade jag min gamla LP samling och jag hade verkligen glömt min kärlek till dessa. Och hur många bra jag samlat. Så jag beståmde mig för att börja samla igen. Så igår var jag på jakt och hittade ett ställe med MASSA LP skivor i bra ordning så det är enkelt att hitta. Jag bläddrade såklart bland hårdrock och hittade ganska snabbt något jag ville ha. Två Bon Jovi skovor som man sällan hittar. Fint skick med så de köpte jag. Givet!
Har just nu några favoriter som jag spelar om och om igen.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback