Semsterfällan

Nu när jag har haft semester är det lätt att hamna i njutnings fällan. Någon glass där, lite god mat där och så lite godis till kvällen. Ajaj! Nu när vi var i GBG så håller man inte direkt igen. Men hallå liksom vi tar en fika eller den fetaste och största hamburgetallrik vi kan hitta! Typ! Men jag kan tycka, är det semester så är det!
 
Dock så har det sina nackdelar. Man faller lätt in i socker träsket och kroppen saknar det där sockret varje dag. Jag vägde mig imorse och jag har gått upp 0,5 kg under vistelsen i Gbg. Totalt så har jag gått upp runt 1,5 kg till 2 kg. Jag vet inte exakt. Och det är nu jag måste stoppa! Innan det går för långt! Haha! 
 
Skämt och sido så längtar jag tillbaka till den fräscha maten. Och all frukt kan man ju äta ihjäl sig på nu. Ska hålla mig ifrån det goda hela denna veckan och jag har lagt upp träning för hela veckan. Jag har gått en morgonpromenad innan frukosten idag och det återstår ett magpass snart. Så förhoppningsvis kommer jag vara nere på min vikt igen när veckan är slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback