Skit dag!"

Jag är en människa som måste ha allt planerat för mig långt i förväg. Jag kan ju göra inmpulsgrejer, det är inte så. Men har jag än gång planerat eller tänkt ut hur det kommer se ut i veckan tex blir jag vansinig när det ändras! Jag hatar när det inte blir som jag tänkt mig eller som det var planerat! 
 
Igår var jag skitsur för att jag och Sannie hade planerat att gå på marknaden här i närheten idag för att det skulle börja en dag tidigare men så visade sig att det var bara något jävla uppträde som började och stånden sätter igång som vanligt imorgon kväll. Okej, då går vi väl då! Så kan jag festa på lördagen. Men nu vusade sig att det blir ingen fest på lördag utan på fredagen. Jaha! Då kan jag inte gå med Sannie som jag lovat och det blir ingen fest på lördagen som det alltid varit. Nu känner jag mig så hemsk att jag skiter i Sannie imorgon och går på fest istället.
 
Ovanpå det hade jag och Sannie planerat att steka vid havet och bada om det blev fint väder under veckan. Dock har det regnat hela vekan förutom idag. Men då ska ju naturligtvis Sannie iväg han tar min bil eftersom hans är på lagning...och jag får sitta hemma och kan inte ta mig någonstanns! Jävla skit!
 
Den här dagen börjar bra! Har desutom en huvudvärk som inte är rolig och jag vill bara väcka Sannie för att berätta hur allt ligger till. Annars kan jag inte släppa det! Men så la han sig kl 5 imorse så läget är inte så bra.
 
Fan! Fan! Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback