Sommarnjutare

Sommaren är inspirerande och motiverande på många sätt men inte när det gäller träning. Jag tränade flitigt på semestern men åt destå sämre ;) Nu när jag har börjat jobba igen äter jag bättre och tränar sämre. Jag har funderat hela dagen på hur jag ska göra på sommaren med allt detta och jag känner ärligt talat för att bara ta sommaren som en njutning. Jag har noll motivation till att träna nu och med tanke på hur mycket jag håller igång på jobbet är detta ingen nödvändighet att träna hemma också utan när jag väl är hemma vill jag vila, ta vara på sommaren och inte känna mig tvungen till något. Det är så jag vill ha det just nu..

 

Vad det gäller maten försöker jag hålla mig ifrån godsakerna under vardagen men jag anser att en glass eller en fika är okej. Det är ju sommar! På helgen däremot äter jag vad jag vill! Jag är inte i lika god form som precis innan sommaren( har gått upp 1,5-2 kg) men jag är forfarande nöjd och har en relativt platt mage. Det duger för mig just nu.

 

Jag ligger inte på latsidan men jag vill verkligen ta vara på varenda minut av sommaren och träningen får komma när jag helt enkelt vill och känner för det. Då mår jag som bäst!

Letar efter goda och fräscha recept...

Mys på balkongen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback