Tråkdag!

Vi hade en plan, Sannie och jag. Den var att åka till havet och bada och sola hela dagen och sedan kanske ta några kalla cider på kvällen. Men när jag vaknade idag var det minsann ingen sol i sikte! Så de planerna kommer inte bli av...
 
Har just ätit en tråkig frukost då vi inte hade annat hemma än några knäckebröd och mjukost. Kylen är tom och så snart Sannie vaknat måste vi iväg och handla! 
 
Så vad tusan ska man hitta på idag? Det är ju ett film och spela tv-spel väder och ett bra träningsväder också. Så jag antar att det är de som kommer hända. Funderar dessutom på att gå till biblioteket och låna nya böcker(bla några träningsböcker) samt svänga förbi stan en runda för att kolla slutrean. 
 
Och föresten så kanske det var bra att solen inte är framme då min bränna på ryggen fortfarande är ganska illa. Igår kunde jag knappt ha på mig en t-shirt så jag gick med en tubklänning hela dagen. Och det gick ju!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback