Träning på topp

På biblioteket hittade jag två böcker som verkligen kan komma till bra hand då man behöver tips på nya träningsövnigar, recept och bildinspiration. Det är böckerna av Charlotte Perrelli jag pratar om! Båda är bra men är inte uppbyggda på samma sätt. "Kan jag kan du " är mest fylld med övningar från lätt till svår så du själv ska kunna hitta det som passar dig. "I form på 4 veckor" är uppbyggd från dag 1 med hur du ska träna och vilken mat du ska äta.

Tycker att båda är bra. Du kan mixa dem så kommer du troligtvis att hitta något som passar dig perfekt. Och jag hade absolut kunnat tänka mig att testa programmet på 4 veckor men det känns som man inte kan ha ett vanligt jobb då hela dagarna går ut på att följa allt från punkt till pricka. Dock gillar jag inte maten i böckerna. Inget som passar mig i smaken och det är för mycket kolhydrater.

Men bilderna är inspirerande och Vem vill inte ha hennes kropp liksom!?

Jag testade lite övningar därifrån igår efter ett träningsprogram i boken som är enkelhet och inte allt för tidskrävande. Gillade det stark då man tränar hela kroppen så jag kommer göra denna fler gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback