Åka bort planer

Har precis kommit tillbaka från en lång promenad. Så härligt med kvällspromenader på sommaren! Var tvungen att gå lite extra långt eftersom jag åt en stor glass innan ;)
 
Det är ju som sagt första dagen på min semester...och jag är redan rastlös! Helt sjukt! Men och andra sidan så är det så skönt att bara vara men jag kan inte heller hjälpa att känna mig lite stressad att jag inte gör något. Jag har ju liksom aldrig haft semester så jag vet ju inte vad man ska göra liksom!?
Hur som helst så tänkte jag att det kunde vara skönt att komma bort lite någon dag eller två under semestern så jag och Sannie har funderingar på att åka till GBG nästa vecka. Ta in på ett hotell och mysa där samt njuta av hotellfrukost(love it!), ta en tur på Liseberg och även universeum(vill dit så mycket!) och om vi hinner lite shopping också. Låter underbart tycker jag! Så vi har tittat på hotell men det finaste vi hittar ligger naturligtvis lite för långt ifrån centrum och allt vi vill göra så vi får se vilket det blir tillslut. Jag ska faktiskt fortsätta leta efter hotell nu tänkte jag!
 
Förra gången vi var i GBG bodde vi precis brevid Liseberg på ett jätte fint hotell som inte hade något att klaga på. Men iår hade det varit kul med något annat hotell....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback