Det fortsätter...

Har laddat ner en hög med disneyfilmer och tänker sätta mig vid tv-spelet snart. Även fast vädret är skapligt så tänker jag inte gå utanför dörren idag, inte mer än ut på balkongen. Jag mår fortfarande kasst och väntar bara på att det ska vända. Blää! Inte kul alls. Har tryckt i mig alvedon mot yrslen och den bultande kroppen. Magen funkar inte alls och jag mår så illa hela tiden att jag vill dö. Morgonen har inte börjat bra med andra ord. 
 
Blir inget godis för mig denna helg. Det enda som jag är sugen på idag är potatis. Så det ska jag äta! 
 
Vill inte tänka på den långa veckan som börjar imorgon för det finns verkligen ingen ork för det just nu. Slår bort tankarna och försöker vila istället.
Igår när jag mådde som sämst så kom min lilla vovve upp till mig i sängen och slickade hela ansiktet på mig. Och det var till lite tröst faktiskt. Gullehund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback