Det har gått framåt...

Visst har det hänt en hel del sedan jag började träna och la om kosten i början av året. Mitt mål var att komma i så bra form jag bara kunde inför semestern. Trots att jag kunde skött träningen bättre så är jag nöjd. Mest nöjd med mina livsvanor som jag har nu. Har kommit in i ett mönster som funkar perfekt för mig, där sötsaker och fet mat inte längre spelar så stor roll. Men jag unnar mig ibland och det är precis lagom!

Jag är faktiskt ganska nöjd med mina resultat som jag uppnått även fast man kanske alltid vill mer. Mina mål var inte att skaffa en massa muskler och magrutor utan bara bli av med lite fett så man kan få en slankare och tydligare figur.

Jag ska ta riktiga bilder senare på mitt resultat men dessa får duga så länge. Kommer fortsätta att följa mitt mönster förhoppningsvis hela året eftersom det funkar så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback