Ett bra försök..

Mysbyxor, okammad, inget smink och ruskigt trött. Det är faktiskt skönt att ha sådana dagar ibland. Men visst, man känner sig inte jätte fräsch. Bestämde mig i alla fall för att ta en PW i det fina vädret tillsammans med Atlas som också har varit allmänt trött idag. På med träningsläger och hög musik i öronen.

Ungefär halvvägs så flåsar Atlas och börjar slöa och då inser jag att energin för en riktigt pigg promenad inte riktigt finns hos varken mig eller honom. Så jag stänger av musiken och drar ner på tempot så vi båda kan njuta av en mer stillsam promenad med fågelkvitter. Det var betydligt bättre!

Så nu ska vi vila hela kvällen och sova riktigt gott inatt så jag har ny energi imorgon helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback