Hhh


Här kommer en sammanfattning på vad jag tyckte om kaviar manikyren som jag nu haft i några dagar!

Såhär höll det från dag till dag :

Dag 1
Samma dag jag gjorde dem
Satt bättre än vad jag hade kunnat tro och höll i princip vad jag än gjorde !

Dag 2
När jag vaknade hade det lossnat några ytterst på nageln och under dagen även på sidorna. Men det syntes inte så mycket. Bara om man verkligen kollade noga. Tålde även en dusch utan problem.

Dag 3
Lossnat ännu mer på sidorna samt längst fram. Men vänster nagel ser fortfarande fin ut till skillnad från höger ( är högerhänt) lacket har också börjat flagna eftersom kulorna lossnat. Någon kula har också tappat färgen!

Senare på kvällen hade ännu mer lossnat och små kulor hamnade lite överallt. Jag tog bort det på kvällen då jag skulle baka bullar. Jag ville inte ha kulor i degen!

Hur tar man bort kaviar?
Det är enkelt. Använd dig av "ta bort glitterlack metoden" eller håll en padd över en stund och skrapa bort.

Fördelar:
- Snyggt och trendigt
- Något annurlunda från det vanliga
- Många möjligheter

Negativt:
- håller sig inte så snyggt länge om man inte fixar till det som lossnat
- inte bra att kulorna lossnar för man kan få det i maten!


Resultat:
Jag tycker verkligen att detta är så snyggt! Men vill man att det ska hålla så krävs en del underhåll! Det är något som alla kan lyckas med och det är billigt samt ger många möjligheter till nya roliga designer!

Dock så kanske det inte är något du kan räkna med håller sig snyggt länge. Men det är perfekt för en utekväll eller att ha några få dagar.

Jag kommer definitivt att använda det igen och köpa mer kaviar när det är slut! Men jag ska vara noga med att bättra på när det börjar lossna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback