My day

Efter jobbet så var jag bara tvungen att kolla in rean. Stressade in till stan och hamnade mitt i studentfirandet. Lite svårt att ta sig fram men jag hann det jag skulle. Dock blev det inget shoppat vilket är ganska ovanligt då jag provade en hel del kläder. Men inget kändes liksom 100! Efter det skyndade jag hem för att laga ett utsökt soppa och sedan ta hand om hushållssysslorna och målat naglarna.

Det är min sista dag denna veckan för det är min lediga helg. Kommer Dick bli en lång dag imorgon då jag har två jobbpass. Men i huvudet har jag redan tagit helg. Längtar så!

Som om inte det vore nog är nästa vecka min sista innan semestern. Hur konstigt är inte det då!?

Hur som helst vill jag att dagen imorgon ska gå megafort så det blir helg fort då jag och älskling har planerat en riktig myshelg. Det var länge sedan det bara var vi två så det ska bli så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback