Skitdag!

Det var verkligen inte min dag igår och jag vet inte om det kommer bli det idag heller...

Var på ett riktigt skithumör hela dagen igår, var så trött att jag inte orkade något så jag sov för det mesta. Blev bara äcklad av mat och kroppen bara värkte. Vet inte om det är någon förkylning jag har i kroppen.

Denna dagen har inte heller börjat bra. Har inte sovit mycket inatt då min mage har känts helt inflammerad. Så vaknade jag med huvudvärk och en dunkande kropp samt ett härligt illamående. Tack! Somna om gick inte så nu sitter jag och tvingar i mig lite frukost. Tanken var att jag och Sannie skulle åka iväg och ha en heldag tillsammans men han sover fortfarande och klockan går. Jag vet inte om jag kommer orka åka iväg heller så vi kanske tar det imorgon.

Ja även denna dagen suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback