Slappisdag

Visst är det skönt med dagar där det är tillåtet att bara slappa precis hela dagen utan en massa måsten och dåligt samvete! Och så är det ju lördag, inte söndag! Hur skönt !?

Hur som helst så har jag och Sannie redan parkerat oss i soffan efter en frukost till andra säsongen av vänner. Vi ska äta lite gott, kolla massa film och bara mysa hela dagen. Bra start på semestern!

Men vi ska också åka bort till mina föreldrar och hämta Atlas. Han har sovit borta inatt eftersom vi skulle iväg. Trots att vi lämnade honom igår eftermiddags tog det inte mer än några timmar innan vi längtade efter honom och nu dör jag av längtan! Ser hans leksaker ligga på golvet och korgen var ju tom imorse när jag steg upp.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback