Tjejkväll och gotte

Helgen går alldeles för fort när man bara är ledig en dag. Ångest på högsta nivå. Men det är lika bra att ta det som det är. Då går ju veckorna och nu är det bara 3 veckor kvar till min semester varav två jobbiga och en mindre jobbig. Kämpa på!
 
Förutom jobb denna helgen så var det tjejkväll igår med grillning(i ugnen!) haha! Följde dock inte med ut då jag inte var sugen på det och så varj nykter eftersom jag körde direkt efter jobbet. Men det är skönt ibland att sitta och prata "tjejgrejer". Låg och drog min imorse och åt en ganska onyttlg och lång frukost på balkongen. Har sedan gjort lite nytta och efter det bara varit då det äntligen blev sol efter regnet. Underbar promenad längs ån och eftersom det är min onyttiga dag så har jag tryckt i mig en hel del skräp. Haha! Har lovat mig själv att nästa vecka ska bli grym vad det gäller träning och mat. Inget fuksande. Det är förbjudet!
 
Börjar suga lite i magen igen och jag har glass och choklad som väntar. Imorgon är det en nya vecka med jobb som börjar. En lång vecka!
Det enda nyttiga på min tallrik idag var gurkan...som jag inte ens åt upp. Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback