Äntligen fredag...

Helgen har känts så långt borta men snart, snart är den här! Jag jobbar kort dag och sedan är det min lediga helg! Jag är bara ledig var fjärde helg så när den väl kommer då är den minst sagt helig. Veckan har känts så lång och särskilt igår, jobbade en heldag med nästan lika många timmar i kassan för att efter jag hade slutat bege mig till mitt andra jobb. Var hemma sent men var nöjd så det gjorde inget.

Ikväll så ska jag och Frida på skoevent och det ska bli riktigt kul. De 100 första i kön får skor, goodiebag och en massa annat kul så vi ska köa. Jag hoppas så att vi blir några av dem som får allt detta. Chansen känns ganska stor och ned tanke på att vi kommer vara dör mer än två timmar innan så tror jag att vi kommer klara det. Det är lite det som är en stor del av detta, själva köandet. Det är en kul grej det också. Det kommer säkerligen bli kallt som fan och ont i fötterna kommer vi säkert att få men vad gör man inte för ett par nya skor???

Goodiebagen från förra året som jag har sparad i min garderob:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback