Atlas hos veterinären..

Varit med Atlas hos veterinären eftersom hanhostat och varit hänig de senaste dagarna. Visade sig att han hade feber och kan ha åkt på en infektion. Han fick tabletter han ska äta i några dagar. Veterinären skrattade åt Atlas långa tunga(ja han har en lång tunga för att vara så liten!) och trodde att det kunde vara osaken till att han hostar mycket. Haha! Dessutom hade han ett litet blåsljud på sitt hjärta men det var inget allvarligt eftersom det var så lite.  Håller tummarna för att han ska bli bra!
 
Själv är jag sjukt trött nu efter att jag handlat. Huvudet värker fortfarande(tredje dagen nu) och magen är inte kry! Ska vila så mycket jag bara kan idag och så ska jag äta soppa till middag för att vara snäll mot magen.
Mitt hår ser lika fint ut idag och gud vad det luktar gott! Vill aldrig tvätta det känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback