Från helvetet...

Den här helgen har bara gått mig emot och jag bara undrar gång på gång vad jag gör för fel. Allt har varit förstört pga en liten sak som hela tiden maler i mitt huvud. Det stör mig något fruktansvärt och jag kan inte släppa det. Dåliga saker borde man bara göra sig av med, de borde inte få finnas i ens liv för att det drar ner en i skiten något så jävulskt och all den tiden som man lägger på ångest, dåligt samvete och ilska är fruktansvärt dyr och bortkastad tid. Men hur gör man egentligen för att göra sig av med det onda? För mig är det svårt då jag inte klarar att av att vara ärlig, stå på mig och säga vad jag tycker. Ingen vill ha det dåliga omkring sig, ingen. Fan vad jag önskar att jag rakryggad kunde stå upp och säga vad jag tycker och tänker men det är så svårt och är man feg så skrämmer det skiten ur en. Jag är rädd för att bli dömd och vill inget illa men samtidigt kan man undra om det är värt att hela tiden vara rädd och ha kvar de saker som får en att må dåligt.

Den här situationen är ny, jag har aldrig stött på den förut och jag vet inte vad jag ska göra med det. Jag hoppas på att tiden kommer utvisa det. Det ända jag vill är att få energin och glädjen tillbaka för jag vet att jag har det bra, så bra man bara kan ha det. Allt annat kan faktiskt dra åt helvete!

Snälla, ge mig min motivation tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback