Take me somewhere else, please...

Den tråkiga vardagen håller verkligen på att ta knäcken på mig ibland. Särskilt på senaste! Dessutom så börjar jag nästa vecka med ett nytt tuft schema som kommer innebära mycket jobb och mycket ansvar men jag hoppas att det kommer kännas okej.
 
Jag känner verkligen att jag behöver komma bort. Det behöver inte vara långt och inget avanserat men bara att få se något annat i ett par dagar och släppa allt vad vardag heter. Min sambo känner precis lika dant. Därför så gav jag förslaget på att vi faktiskt skulle passa på att komma bort då jag är ledig i tre hela dagar om några veckor. Vi gav varann några förslag innan jag gick till jobbet tidigare idag men vi har inte hunnit prata mer om det. 
 
Vi får se vad vi kommer fram till men jag har i alla fall bestämt mig att jag vill komma bort ett tag och göra något som är kul.
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan, kolla på alla mina underbara måndagsprogram och ha det riktigt mysigt! Det gör inget om klockan blir mycket då jag inte börjar förens två imorgon heller :)

 

 

Onepiece<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback