Gud vill straffa mig....

Någon vill mig jävligt ont och jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det. Var ju på påskmiddag igår hos min sambos familj och det slutade inte så bra. Jag fick knappt ner någon mat alls och frös så jag höll på att frysa ihjäl och nästa sekund var jag varm och illröd i ansiktet. Min sambo kände på mig att jag hade feber. Sedan började jag få må illa attacker och ont i magen så jag fick gå ut en runda och ta lite luft. Men det blev inte bättre så vi fick åka hem. Jag la mig på soffan för att vila men jag kunde inte ligga ner för jag mådde så dåligt. Fick öppna fönstren och försöka röra på mig. Fy fan vad jag mådde dåligt och jag var så säker på att det var någon magsjuka jag fått. Det liksom värkte i hela kroppen och jag orkade knappt stå samtidigt som jag fick sådana fruktansvärda må illa attacker om magen var inte bättre den. Men så la det värsta sig för en stund och jag gick och la mig. Lyckades somna ett tag men vaknade vid flera tillfällen och kände att jag inte mådde särskilt bra samtidigt som jag tänkte på jobbet och hela helgen.

Det var vara att sjukanmäla sig och jag hatar att göra det. Särskilt när jag varit borta så mycket under julen. Jag är så ledsen. Jag hade så mycket planerat under helgen och det skulle bli den bästa på länge. Och så ska jag behöva ligga sjuk under hela helgen istället. Fy fan! Inte nog med att jag låg hela december utan nu påsken också.

Usch, vad ledsen jag är. Det finns inte. Inte ens påskgodis kommer jag kunna få i mig. Hatar att må såhär dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback