Baksugen....

Steg upp tidigt för detta är min lediga dag innan en ny vecka börjar. Är själv hemma, spelar alla melodifestivallåtar på högsta volym och planerar dagen lite smått. Jag tror faktiskt att jag ska baka massa småkakor och ha i frysen. Hade varit grymt kul!

Trots att dagen igår mest bestod av jobb så var det en ganska bra dag. Trots min huvudvärk i en veckas tid och värk i ena örat så var jag på bra humör. När jag väl kom hem så blev det en myskväll som hette duga! Spelade tv-spel, åt godis och tittade självklart på melodifestivalen. Som jag har längtat. Rätt låt vann tycker jag absolut. Det var många bra så jag har inget att klaga på. Mycket roligt för en sådan ung kille att gå från nästan 0 till 100 på en natt. Underbart. Älskar låten och har haft en på huvudet och gått och sjungt den i två veckor nu.

Ska fortsätta bläddra i receptböcker och leta roliga kakaor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback