Inför en ny vecka....

Är på ett så gott humör och denna morgonen har varit så härlig! Jag känner mig peppar på veckan och det är på tiden tycker jag att veckan börjar bra!

Denna veckan så har jag några mål. Jag ska inte äta godis(förens i helgen), träna och träffa vänner. Hoppas som sagt på en mycket bra vecka!

Snart ska jag till jobbet och det känna helt okej även fast det är måndag. Även fast jag faktiskt hade velat ge mig ut på en sjukt lång promenad.

Till frukost åt jag en helt ny grej( för mig då!)nämligen havregrynsgröt! Har aldrig ätit det faktiskt och jag var inställd på det värsta men tänka sig. Jag tyckte det var helt okej och jag år upp hela tallriken! Mycket glad att jag gillade det då det kommer bli perfekt när jag börjar träna ordentligt sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback