Inte som planerat...

Jag har tagit helg för många timmar sedan och hade planerat min helg. Men tyvärr så blir inget som planerat. Det blir inget ikväll vilket är så jävla tråkigt då jag hade sätt framemot hela grejen. Behövde komma hemifrån och andas lite. Det är nämligen mindre kul att sitta hemma då min pojkvän har börjat intensiv plugga. Han ska alltså läsa två hela kurser på bara någon vecka. Stressigt och inte mycket tid över för annat. Så därför hade det varit behövligt att komma iväg då jag inte hade behövt gå hemma och störa. Nu får det nog bli så i alla fall och det känns piss. Har inte ett skit planerat för när jag väl är ledig på helgen då jobbar alla andra. Suger!

Ärligt talat har jag noll koll på vad fan jag ska göra istället. Jag bara sitter här och glor på en stol. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback