Laddar....

Snart är det april och då är det dags för mig att börja leva sundare och träna. Börjar tisdag den 2 april så på måndagen ska jag iväg och handla nyttigt att fylla kylskåpet med. Som sagt kommer detta inte vara någon diet eller på något sätt viktminskning. Det handlar bara om att ha en livsstil som är bra för kroppen och såklart få en snyggare kropp. Men jag kommer köra på mitt sätt. Inte vara så hård som andra gånger jag testat för då har det slutat med att jag inte pallat och lagt ner.
 
Det ska bli kul i alla fall och jag hoppas på att få bättre rutiner i vardagen. Tex laga mat och inte leva på alla dessa färdigrätter och inte vara lat och hänga i soffan när jag kommer hem från jobbet. Sötsaker kommer vara förbjudet i veckorna och det ska jag vara hård med! Men på helgerna är det okej men jag kommer styra det där efter hur jag känner, alltså kommer jag inte svulla varje helg. Haha! 
 
Mitt mål är att få färdigt mitt häfte i början på nästa vecka( det med recept, inspiration, pepp och träning) Kommer få mycket användning av det!! Det jag har kvar är att lägga in fler recept och sedan lite finslip så det ser snyggt ut!
 
Jag håller på att kolla runt på träningsbloggar och videos och det är det bästa vad det gäller att bli peppad. Dessutom ska jag blogga så mycket jag kan och inom det närmaste ska jag börja leta träningsskor. 
Men innan jag börjar min träning ska jag ha en helg där jag äter och dricker vad jag vill. Det är ju påsk och man kan INTE missa påskgodiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback