Lördagen...

Har suttit vid datorn ett antal timmar för att fixa en massa saker och nu är allt klart. Visst är det skönt att vara ledig men jag känner mig menningslös på något sätt. Bara sitter här hemma. Mamma och pappa kom i alla fall och hämtade upp mig innan och vi var ute på äventyr. Var på en massa loppisar och så var vi i stan för att köpa godis, glo i klädbutiker och frossa i roliga vinflaskor på systemet.  Det var mysigt faktiskt. Vi var ute och promenerade med hunden också längs ån. Fick fina presenter av mamma som gjorde mig på lite bättre humör.
Har haft ont i magen hela dagen men nu efter lite mat är det bättre. Ska ut och promenera en runda och sedan ska jag och min älskade mysa tillsammans. Jag är ju ledig imorgon med vilket är skönt. Men jag vet inte....jag känner inte så mycket för något alls just nu. Något fattas och jag vet inte vad. En promenad med musik i öronen kanske kan hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback