Planer för lediga helgen....

Nästa helg när det är min lediga helg så ville jag göra något, komma iväg en runda om det så var bara över dagen. Nu har vi bestämt oss för att det blir Ullared. Jag har velat dit nu hur länge som helst och nu känns det perfekt att passa på! Ska bli sååå kul! Var flera år sedan jag var där och jag tror att jag kommer handla ihjäl mig. Är jätte sugen på att köpa nya saker och med tanke på att det faktiskt är den del jag behöver så kommer det sluta illa. Haha! Ska köpa nagellack som tusan, hårvård, hudvård, massa hundprylar( bla en ny korg), lite kläder kanske och inredning.
 
Sedan kommer det nog slinka ner en eller annan oberäknelig sak. Kollade in deras hemsida och hittade en jätte fin handväska som jag också behöver då jag sliter ut mina hela tiden.
vaska1 jan13 copy
Nitar<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback