Planer för välmåendet framöver...

Just nu är jag inte jätte noga med vad jag äter. Äter inte godis varje dag, ibland bara på helgerna och ibland några gåner i veckan om jag känner för det. Det är många månader till sommaren och då är mitt mål att vara i form. Min tanke är att komma igång när det blir varmare så jag kan både ta promenader och börja ut och springa i kombination med hemma träning och kanske några pass på gym. Just nu känner jag mig inte motiverad att börja då jag vet att jag kommer att tappa det då det är svinkallt ute! När våren kommer på riktigt kommer det att för med sig mer kraft, det vet jag. 
 
Jag har fortsatt att ändå gå ner i vikt och jag blir bara nöjdare över hur min kropp ser ut för varje vecka och då ska jag ju tillägga att jag inte tränar särskilt och äter lite sådär halvt onyttigt. Så det bådar verkligen gott inför när jag ska ta tag i det.
 
April får som sagt bli månaden jag kör igång på mer allvar. Ska köpa nya skor och lite andra träningskläder så det blir extra kul att börja träna! Dessutom håller jag på att skapa ett häfte med mina mål, recept, träningsprogram m.m som kommer bli min bibel senare(haha). I den kommer jag ha allt jag behöver! Kommer också blogga om allt för att peppa mig själv och så kan man ju alltid hoppas att något hittar hit och gillar.
 
Jag är sjukt peppad, det ska bli så kul men jag gör det inte för att gå ner massa kilon som sagt. Jag vill bara ha en trimmad kropp att vara stolt över och såklart må bra!
 
Jag önskar så att jag denna gång kommer fullfölja mitt mål och lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback