Redan trött...

Det är tisdag.....och jag är redan supertrött! Veckan kommer att bli lång känns det som. Är verkligen inte van vid de nya jobbtiderna ännu! Men förhoppningsvis blir jag med tiden. Drivkraften är min lediga lång helg. Ååå vad jag längtar! Jag är ledig i tre hela dagar och jag vet inte när det var senast. Längtar som tusan och hoppas verkligen att trippen till Ullared blir av.
 
Annars är dety faktiskt bara en tråkig tisdag. Har hunnit komma hem, äta och sätta mig här bara för att jag är lat och inte orkar träna. Sanningen är den att jag inte har någon motivation just nu till träning och när jag jobbar så mycket som jag gör nu får jag tillräckligt med motion där eftersom jag står och går hela tiden. Jag tänker faktiskt inte träna denna veckan om jag inte känner för det! Jag ska istället sitta här, drömma om en massa shopping och kolla bloggar. Det känns som en skön tisdag!
Denna bilden är inspirarande....men inte just idag bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback