Tråkiga måndag....

Måndagar är inte mina dagar. Det är alltid något dessa dagar. Atlas blev dålig igår kväll och därför har jag varit orolig hela natten och knappt sovit. Upp tidigt för att ta sig till jobbet med huvudvärk,ont i kroppen och illamående. Trodde jag skulle avlida flera gånger på jobbet, mådde så dåligt! Lyckades klara de timmarna i alla fall och sedan dess har jag suttit hos frisören. 3,5 timme tog det och jag tyckte lite synd om frisören som fick fajtas med mitt hår! Men bra blev det och det gula är borta! Nu är jag helt slut! Huvudet värker så sjukt och jag är helt mör. Tur att det är tevekväll ikväll så jag bara kan ligga och inte göra ett skit!

Frisören gjorde också lite styling med fina lockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback