Update....

Hemma efter en dag med jobb och efter det fika med vänner. Har varit så fruktansvärt trött hela dagen och gäspat säkert 100 gånger eller nåt! När det är så kallt ute så hade jag längtat efter att få krypa ner i sängen och kolla på en film eftersom jag börjar sent imorgon men det finns ingen tv ledig här hemma då det är "spelkväll" och fullt i soffan. Så jag fick helt enkelt sätta mig vid min bärbara dator i köket och sysselsätta mig själv istället. Och vad är inte bättre då än att sitta och nätshoppa lite, även fast jag aldrig beställer de saker. Men man kan väl få drömma lite och kanske planera inför våren/sommarens outfit som just nu känns väldigt, väldigt långt borta.....
 
 
OLIK Vas IKEA
Just nu är jag jätte sugen på att köpa inredning. Blev lite kär i denna bilden med alla olika vaser. En ideé jag troligen kommer ta till köket. Såå fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback