Vaken...

Kvällen igår blev ganska okej ändå. Fick spontanbesök av min pojkväns familj. De hade med sig lite glass så vi satt och mumsade och pratade. Jag la mig tidigt sedan för jag var riktigt trött och det kan vara förklaringen till att jag vaknade vid nio.

Ställde mig på vågen just för att jag inte gjort det på länge och nu var det dags. Ska passa på att säga att jag nästan vägar säga att mitt knä är 100 nu! Underbart! Nu kan jag börja planera inför träningen på riktigt! Har inte haft tid för träning se senaste dagarna för jag har jobbat sent men jag har inte rört något med socker och med tanke på att jag har ett jobb där jag står och rör på mig hela tiden gör det ganska mycket. Jag ligger fortfarande stadigt på 54 kg vilket känns megabra! Är en sådan sjukt bra start när jag kommer börja lite mer på allvar sedan. I sommar ska drömkroppen bli min!

En av Victoria secret modellernas kropp, Candy är ju inte fy skam. Fast kan tycka att det är lite väl benigt. Men hon är skitsnygg för övrigt och har fina proportioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback