Despicable me

Har äntligen lagt mig i sängen för att dra täcket över huvudet. Det har varit en dag som inte varit min. Har varit i helt andra, djupa tankar. Har glömt och varit slarvig. Konstiga händelser har kommit upp i huvudet som hände för länge sedan och jag har funderat på varför jag gjorde si eller så. Har varit ledsen för små händelser eller personer som jag inte kunnat hjälpa. Det bara dyker upp och jag hatar mig själv för att jag där och då inte brydde mig.

Nej, det är konstiga saker och jag är bara nere. Behöver verkligen sova och börja om på ny kula imorgon. Finner ingen motivation till något och är så grymt missnöjd med det mesta.

I korthet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback