Hate this days...

Denna veckan är verkligen kämpig! Jobb, jobb och jobb! Det är min lediga helg denna veckan och jag vill bara att det ska bli helg! Jag är så trött i hela kroppen att jag vill dö. Har haft ont i huvudet, mått illa som bara den och känt mig svimfärdig hela dagen. Har bara varit en plåga. Jag har vilat upp mig här hemma sedan jag kom hem och nu känns det lite bättre men inte okej. Inte med tanke på att jag har en yttligare lång dag framför mig vilket gör mig orolig. Hatar att må dåligt på jobbet! Jag är naturligtvis livrädd för att bli sjuk då jag har fullt upp hela helgen! Vill vara pigg och glad. Utvilda kan jag nog inte räkna med. Haha!
 
Det som jag ser mest framemot just nu är balkongen som vi ska köpa möbler och inreda. Håller tummarna att de möbler vi ska ha inte är slut. Ska köpa lite grejer som fattas på fredag och hoppas på att jag hittar de perfekta grejerna som gör att det kommer bli perfekt. Fattas lite blommor, krukor, korgar och ljulycktor.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen igen. Är allmänt yr och illamående fortfarande så jag får försöka koppla bort det och morgondagen med en film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback