Kampen mot klockan

Hela tiden har jag tittat på klockan och försökt stressa så att jag skulle få någon tid att faktiskt vila lite. Inte det smartaste kanske!

Vaknade ganska tidigt med tanke på den långa dagen som var igår. Min sambo ville iväg till en loppis så vi slängde i oss lite frukost och körde direkt. Sedan jobbade jag några timmar och hämtade Atlas. Var och handlade och när jag kom hem lagade jag middag till veckan och så har jag städar fram tills nu. Vill vara falla ihop i en stor hög så trött är jag! Sitter på balkongen och har kommit överens med mig själv att jag ska ta det lugnt hela kvällen för att orka en lång och tuff jobbvecka. Längtar bars tills min fina sambo kommer hem så jag får krama honom lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback