Lite om träningen just nu...

Åh vilken träningsvärk jag har i rumpan! Var evigheter sedan jag tränade ben och rumpa så igår när jag hade kört ett litet pass ville jag bara dö. Haha!
 
Det som är lite skumt är att när jag har en bra vecka när det gäller träning så är det mindre bra med kosten och när jag har en bra vecka med kosten så tränar jag dåligt. Nu är det dock mitt favoväder när det gäller träning. Kan vara ute och gå hela kvällarna känns det som! Denna veckan har gått bra med träning och jag har tyckt det varit kul och haft mycket kraft. Dock har det gått lite si och så med kosten. En mjukglass och lite choklad har åkt ner. Visst blir jag sur på mig själv och får ångest över det men jag håller det på en rimmlig nivå och då känner jag att det är okej.
 
Trots allt är jag i den bästa formen på evigheter och så smal som jag är nu var det många år sedan jag var. Visst är jag nöjd som det är men jag fortsätter och jag önskar att jag kunde ge det där extra så jag verkligen hade kommit i superform. Men orken finns inte riktigt då mitt arbete tar så mycket energi och kraft ifrån mig. Jag står ju och går hela dagarna. När jag kommer hem är jag trött och hungrig som ett djur och vilar så mycket jag kan för rygg och fötters skull!
 
Mitt mål är att vara i bra form till min semester om 3 veckor. Då ska jag känna att jag kan visa mig i bikini utan att skämmas! För på min semester vill jag kunna unna mig både vila och mat utan att ha ångest. Min till vissa gränser såklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback