May. 06, 2013

Jag har verkligen svårt att hitta inspiration just nu till träning och kost. Har senaste veckan varit riktigt slarvig med både och. En chokladbit har slunkit ner lite då och då. Även pasta och bröd har jag stoppat i mig. Jag känner nu att det är långt ifrån det min kropp vill ha. Min mage skriker aj och det blir inte lätt att röra på sig med så tung mat i kroppen.

Som tur är jobbar jag inte så mycket i veckan och ska försöka få ordning på allt igen. Nästa vecka så ska jag köra järnet i två veckor framåt med bra mat, träning och inget godis!

Positivt dock är att jag kommer i mina undanlagda byxor jag hade på gymnasiet och som jag för några år sedan inte ens fick upp över låren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback