Min helg

Efter jobbet igår väntades grill med några polare. Drog sedan vidare till en annan fest och satt ute och myste. Har inte skrattat så mycket på länge som igår! Alla var bara så flummiga och jag älskar det! Haha! På natten när jag kom hem tvingade jag mig kolla på Eurovision. Blev grymt besviken på det men jag gillar ju faktiskt vinnarlåten väldigt mycket!

Det blev sent och jag vaknade och var inte så pigg! Drog iväg till en kompis och tog Atlas med mig för att han skulle på leka med hennes katter. Grymt kul att kolla på dem! Atlas är ju liksom mindre än dem!

Nu är jag hemma, ska lägga mig i sängen och kolla på en film med en stor fet godispåse. Ord kan inte beskriva så skönt! Imorgon är det ju jobb igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback