No kontroll

Som jag skrev innan i veckan har motivationen för min del varit 0! Därför har jag haft en vilovecka. Har fortfarande tagit promenader och ätit hyfsat men det har blivit så att en del godis och alkohol slunkit ner med. Jag kände att jag behövde det! Men det får inte vara förevigt! Imorgon börjar ju en ny vecka och en by chans att komma på banan igen. Här ska lagas mat för veckan, köpas nyttigheter och så ska jag göra mitt bästa vad det gäller träningen. Utan att fuska! Jag har jäkligt mycket ångest nu faktiskt då jag fuskade även förra veckan. Jag gillar ordning och reda och det har det banne mig inte varit senaste tiden och eftersom jag gillar kontroll mår jag dåligt över denna oreda.

Så skärpning och nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback